I'm in heaven

happ, sitter inne sista soldagen. resten av veckan skare bli kallt :(

Idag kom jag inte försent till skolan :D Mötte Åsa på stationen så vi snackade lite.. hon tyckte jag såg ut att må dåligt.. alla som inte träffar mig så ofta säger alltid: du ser ut att må bra idag! eller: du ser inte ut att må så bra ..
hum hum, endå mådde jag faktiskt helt okej idag :) utom i skolan då det e SÅÅÅ tråkigt! Asså jag får typ nervösa sammanbrott jag klarar inte av att ha sådär tråkigt :P men efter skolan så åkte jag hem med klara. sen på station mötte jag Åsa , fast min moster den här gången. Så vi gick till cafeet och beställde en skitstor smörgåstårta för hon fyller år på fredag :) sen till konsum för hon skulle köpa lite mat. Sen när vi gick hem så skulle jag låna en väska av henne som jag ska packa i för vi åker ju om en vecka :D så jag hämtade den och sen gick jag hem :)
det var typ min dag. Ikväll kommer Anna Pihl :DDDDDD YES! aja, ska städa mitt rum nu faktiskt ^^ pusshej


Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please dont cry
I know how you feel inside I've
I've been there before

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback