It makes me wanna vanish and die.

M. Har du cigg?
T: ja, men du får inte.
MOAHAHAHA , egotrippade bortskämda ungjävel.

Idag var jag på alla utom en lektion, tih, pallade verkligen inte sitta på en mattelektion i 1 timma och 40 minuter. vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. Imorn åker jag ju, ska bli riktigt fucking skönt att komma bort några dagar! Igår kollade jag på halva Titanic sen kom pappa och stängde av Tv:n :@ ÅH blev så sur att jag gick in i mitt rum och grinade. (det är jag, jag är inte konstig och jag har inte problem med mitt humör). Sen kunde jag inte somna för jag var så upprörd. Vilket resulterade i att jag var vääldigt trött idag. Saken blev inte bättre när Gustav snackade HELA historiatimman om vilken penna vi skulle skriva med, Röd eller blå. Men jag ska inte klaga, jag stog fast för att vi skulle skriva med den röda och räckte upp handen för röd på BÅDA röstningarna. Sen åt vi ikea-mat till lunch, dvs potatis och  köttbullar med brunsås och lingonsylt.  Det var ganska gott. Sen åkte jag hem ca två timmar för tidigt.  När jag kom hem rakade jag benen och hade lite roligt med duschen (A) HAHA. 

Patrik och Adde hänger med till Arvika! :D :D Wie, <3 längtar!  Nu ska jag gå och packa färdigt. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: carro

patrik och adde ?
inte dom jag tro dte är va ? :S

2007-04-23 @ 16:10:56
Postat av: Tove

Jo, det tror jag. Är det något problem eller? ^^

Postat av: Anna

Aaah, jag lider med dig. Titanic <3 :)

2007-04-25 @ 21:30:47
URL: http://underlandet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback