jaa jag fyller år idag, grattis grattis hej ^^

shoo
jag å ellie har inget att göra men vi ska kolla på anna pihl om 25 minuter för det går i repris för jag missade det i måndags ju :DDDDD feeettt bra. jag fyller år idag XD idag har vi typ kollat på film, bakat tårta å hoppt studsmatta, yey. imorn ska vi på bio på kvällen, vettefan vad vi ska göra på dagen men mne :P idag smakade jag den där coca cola zero ^^ den smaka fan som vanlig cola, fett najs bajs. :D nu blev jag törstig bara för det så ska gitta ner till köket å dricka lite, pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Louise

hatar coca cola zero reklamen.. Vad ska ni se för film?

2007-04-06 @ 13:15:14
Postat av: Louise

Shitt vilken tråkig kommentar! förlåt :D haha älskar husarö låten speciellt slutet :P klaras mammas födelsedag om du kommer ihåg:P haha ha det bäst gumman! och du med Ellie :) (L)

2007-04-06 @ 13:16:50
Postat av: Klara

Åhh tårta är gott, jag tycker man borde få fylla år minst två gånger per år =). Yey Anna pihl är ganska bra faktiskt =).Aja Grattis igen i efterskott sötaset älsklingen (L)(L) du är underbarast av allt och alla!!

2007-04-06 @ 16:09:00
Postat av: Joakim

Grattis i efterskott! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback