No way out

jag fååår inte! INTE INTE INTE! då har dessa tre veckor som jag kämpat med varit helt i onödan, då kmr jag tillbaks till ruta ett. Stå emot.

Idag så var jag i stan, det var trevligt. först var vi typ på drottninggatan å gallerian å de, jag köpte ett par skor på dinsko. Det är som converse fast dom kostade bara 150 spänn, röda och jag gillar dom :D sen åkte vi till söder för lollo hade presentkort på monki men hon köpte inget för dom hade ju värsta tråkiga kläder där :O .. så vi gick till weekday å prova typ tusen brallor. Lollo köpte svarta, typ som mina fast högre :D asså inte fulhöga som man får sån där päronrumpa i och som är värsta obekvämt, utan mer lagom :P tehe. just jag glömde säga, på donken köpte jag happy meal å fick en mumin som var mkt sötare än evas för hennes mumin har lixom snopphuvve :D ... ivf. lollo åt inte där så när vi var på söder så gick vi till fåtöljen och hon åt en vegetarisk toast som var god :) sen åkte vi typ hem och på tåget satt vi breve en jätte med hatt och portfölj som pratade jättemkt oss .. hehe :P å han hade solbrillor på sig hela  tiden han var typ skum. fast han var snäll oxå :P han gick av i rönninge XD hehe. efter så gick vi hem till mig å lyssnade på lite artister som kommer till arvika :D vi ska lätt se infected mushroom HAHAHAHAH XD skön musik asså. Sapht du är söt&rolig :D haha XDDD men äliiit. nu längtar jag till sängen som fan <3 .. tihi. pusspuss

Var du än är och var du än befinner dig så finns jag alltid där för dig.
Jag vakar över dig som gud över jorden.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Väluppfostrad du är! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback