Plötsligt hamnar man väl under en spårvagn.

Sho
Idag kom jag hem från stugan igen ^^ nu på kvällen har jag vart med Carro, Klara, Anna, Viktor, Oskar och Johan (max var med lite i början öxå ^^) först var bi hemma hos Jalle ett tag, sen drog vi till station utan anledning. Efter det gick vi hem till mig å kollade på OC som vanligt xD det var rätt kul, å Jalle sa massa roliga saker okmmer typ inte ihåg vad XD men typ
Carro: man kan tro att du e dum men det är du inte
Johan: jo det är jag, efter att jag har hållit på med mina studier har jag insett det.
XDDDD
sen snacka vi om att man skulle sjukanmäla sig till skolan för på oskars skola när man ska sjukanmäla sig via tel säger dom typ: blablabla namn bla bla och säg gärna vad det är för fel på dig..
Jalle: min penis har ramlat av, körde nog lite för hårt igår
hahaha XD det var skitrolit iaf x)

nu har alla gått hem å jag sitter här i min ensamhet :P imorn ska jag städa mitt rum (har jag sagt länge nu men imorn MÅSTE jag) sen ska jag åka å rida å på kvällen ska jag träffa folk som vanligt :) har typ inget att skriva så bajsbajs.

Kommentarer
Postat av: Louise

hahahaha x) fy fan va skön han är! :D så söt naw va härligt att du är hemma igen Toviie! lycka till med städandet!(L)

Postat av: carro

Thahaha x) Jalle är så skön , Älskar det :D

2007-04-03 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback