ROCK! moahah

jag börjar få en "rock-period" nu XD jag gillare. whatvever kom på en grej klara sa för ett tag sen

klara: asså ni vet fjalar, hans man måste ju vara målad!
jag: mm men som pippis häst, hans man är ju målad oxå
klara: jag tror faktiskt att dom har målat dit prickarna oxå...
HAHAHAH hon var lixom seriös X"D

ivf, idag var jag först med josse på hm i tumba XD sedan i skolan och hade svenska och engelska. sen åkte jag hem och var hos åsa för hon fyller år idag, KRATTIS :D sen gick jag hem och tog hite lite folk eftersom huset var tomt. vi chillade typ mest :) jag orkar inte skriva så invecklart :P jag är helt skakig,  tror jag rökt för mkt , haha. hade inte rökt på en vecka och såklart måste Oskar erbjuda mig att köpa ett paket av honom så nu har jag börjat igen >_< shiiiit . bajs. men på tisdag kommer jag inte röka på en vecka iaf , det e ju bra . whatever, jag ska upp klockan halv 9 imorn så dags att sova ;D pusshej.

MEIN HERZ BRENNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback