Shame on you, Maurice

shaaa
det var längesen jag skrev typ. bara för att det lixom inte har hänt nåt speciellt.
Igår: lämnade av elli på södertälje syd, sen senare kom Carrp hem till mig, och lite senare även Eva. vi hoppade studsmatta åsen skulle jag äta så dom satt i mitt rum och rotade i mina lådor å läste gamla dagböcker från 4:an (inte fan vet jag) . Vid 7 nånting så tog vi bussen till nytorp å gick till kalles lan. där var det rätt kul måste jag säga :) iaf att spela buzz. men sen ville dom tydligen att vi skulle gå :'( så jag, carro och klara gick hem till carro och vi gick ÄKTA fort! asså typ powerwalk XD det var typ skönt och jag blev inte helt jätteandfådd! det är ett mirakel.
När vi kom hem till carro drack vi typ groggar och inte gjorde nåt särskilt. Vid halv 12 typ så kom Jossan och Tessa. sen drog dom åsen drog klara men intre jag, för jag sov över hos Carro :D XD vi gick å la oss värsta tidigt vid typ 1-halv 2 men vafan vi var ju trötta :P sen gick vi upp vid 11 åsen åkte vi till södertälje med Josse :) åsen kom jag hem och åt äckel fisksoppa men snart börjar vänner igen så jag ska gå till Tv:n , pusspuss

Come stop your crying, it will be alright
Just take my hand, hold it tight

I will protect you from all around you
I will be here, don't you cry


Kommentarer
Postat av: carro

Thihih x) men vafaan , man blir typ konstig och mega trött av tequila :P
jag äslkar mina skor förresten :D

2007-04-09 @ 20:46:40
Postat av: Anonym

De elakingarna vill aldrig ha oss med ;( hehe, kanske finns en anledning... Det bara snöade på mig när jag gick hem, det var också lite elakt, men men ^^
Puss(L)

2007-04-10 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback