Take me away,

SHOOO!
Igår hade jag värsta promenaddagen! vid halv 5 gick jag till Jalle (typ 1 minut men endå :P) där var Carro å Jalle dåra, sen kom även Max. Då gick vi till Patrik å det tog väl typ en halvtimme å nör v kommer dit så har Dan och Patrik GÅTT Å MÖTT OSS?! fast en helt fel väg så dom var nere på station :P men det var öppet hos Patrik så vi gick in å satte oss i hans soffa XD sen gick vi till skolan och mötte dom där. Så gick vi 6 till station för att äta kebab. Men först vr vi tvunga att gå hem till Carro! Så vi gick dit åsen tillbaka till station å där möter vi Jalle och Oskar (jalle hade gått hem å hämtat pengar) så då gick vi till felino finally. Sen efter det gick Dan å Patrik så vi andra gick tillbaks till Jalle å hoppa lite studsmatta, asså Max å Jalle ääääger så jävla hårt på det! :O sen vid 9 gick vi hem till mig å kollade på OC XDDDD haha vi gör ALLTID det! XD sen gick alla hem å jag typ gick å la mig eller nåt, minns inte. Snart ska jag åka till södertälje syd och möta upp Ellinor :) pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Louise

jävla skitungar som har lov! :'( roligt att nån har kul iaf :P
fan nu blev jag värsta, nyfiken vadå äger på studsmatta? gör dom vålter? ajja ha de bäst!

Postat av: carro

NU äger jag lika mkt som dom :D för jag kan oxå göra bakåtvolter nu på stutsmattan , haha asså det är inte så läskigt som det verkar x)

2007-04-05 @ 10:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback