2 listor, jag är extremt uttråkad.

Hav eller Sjö
Tv eller Dator
Höst eller Vår
Jul eller Påsk
Svart eller Vit
Ipod eller Mp3
VH1 eller MTV
Rosa eller Lila
Hund eller Katt
Guld eller Silver
Bad eller Dusch
Sko eller Sandal
Afrika eller Asien
Löshår
eller Äkta
Mobil eller Telefon
Klänning eller Kjol
Blond eller Brunett
Lägenhet eller Hus
Vanilj eller Choklad
Ring eller Halsband
Jordgubb
eller Hallon
Nyår eller Midsommar
Långt hår eller Kort hår
Nagellack eller Läppstift
Bil eller Buss
Sanning eller Konsekvens
Blåa ögon eller Bruna ögon
Jeans eller Leggings
Snowboard eller Skidor
Harry Potter eller Lord of the Rings
Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Plugga eller Arbeta
Christina Aguilera eller Britney Spears
Stjärnor eller Månen
Vinter eller Sommar


Nämn något som gjorde dig glad igår: pappa sa att vi kanske ska köpa en systemkamera (A)
Vad gjorde du kl 08 i morse? sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt vid datorn
Det sista du sa högt? vad vill du egentligen?
Det senaste någon sa till dig: jag går nu
Vad har du druckit idag? mjölk, vatten, en smoothie
Vad var det senaste du åt? sallad
Vad var det senaste du köpte? en öl
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? soligt.
Godaste glassmaken? banan (A)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej.
Sover du tungt? ibland
Drömmer du mardrömmar? nej.
Trivs du med ditt jobb? har inget.
Favoritklädsel? Jeans och stor hoodtröja
Favoritlåt just nu? ingen soldat
Vad ser du om du tittar till höger? en tall. .
Vad gör dig glad just nu? inget typ >.<
Vad ska du göra härnäst? klä på mig å fixa mig..
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? deppigt
Favoritgodis? Alltså choklad.
Kläder just nu? pyjamas
Sommarplaner? sommaren e ju typ slut nu.
Hur många kuddar sover du med? 3
Spelar du ngt instrument? Nej.verkligen inte.
Morgon eller nattmänniska? natt.
Vad är viktigast för dig? att känna mig uppskattad. (kärlek, trygghet osv, det vanliga)
Är du kittlig? ja :(
Snarkar du? Ibland
Stjärntecken? vädur
Äckligaste insekten? tvestjärt å sånt
Stökigt el välstädat? stökigt
Längtar du mest efter just nu? 3 september, hämtar min häst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback