<3

Loooove.. L-O-V-E , love!
L is for Life. Cause what if life without love?
O is for... Oh, wow!
V.. is for this Very surprising turn of events
EE! is for-- how Extremley normal I find it, that you two are together.

HAHAHA, alltså Ross i mitt hjärta föralltid XD

Inatt sov Steff hos mig. För på kvällen var vi med Klara å Niko och var lite fjortisar :) It was fun ^^ Vi typ satt mest och prata åsen dansade vi lite åså ^^ pratade pretty much about sex ^^ När vi kom hem åt vi lite mackor åså.. vilket inte hjälpte ett dugg, så jag fick gå upp och spy mitt i natten (Y) As usual. JAG SKA INTE DRICKA RENT. jag lär mig förfan aldrig >.< men men.. på morronen vaknade vid halv 1 och kom på att Steff var tvungen att vara på skolan senast klockan 1. Vi hann inte ofc. Vi försökte alltså inte ens.. så istället åt vi mackor och te (GAH nu blev jag sugen på te!) till frukost och lyssnade till pappas historia om när han krocka på cykeln. -.- börjar bli tröttsamt. Han säger typ varje timma: Använd hjälm! Min hjälm räddade troligtvis livet på mig.. osv.. I GET IT, OKAY?!

Sen gick jag till stn och mötte Lollo och Steff tog bussen hem . Vi två fikade och det var roligt :D Sen gick vi hem till mig å kolla på vänner och lite på anders och måns ^^ <3 . Ikväll ska jag vara själv och städa :( JIPPI!

Nu håller jag på att tvätta en jävla massa för att få 150 spänn tills The ark imorn, åh vad jag längtar! jag ska äta langos ^^ sista helgen jag får svulla ju. Nör skolan börjar så ska jag äta normalt igen XD

Nu ska jag göra te och sen slänga in en ny omgång tvätt och hänga upp det blöta. POUSS!

Kommentarer
Postat av: Louise

haha berätta han för steff också om olyckan? oohh gulligt :P måste säga att du va bra på att hålla masken när han börja prata jag skulle börjat garva tror jag :D
men han har en poäng dock :) puss

2007-08-16 @ 20:51:57
Postat av: Klara

Hehe oj då:O Jag satt vid datorn till typ 4 så jag hann nästan bli nykter igen :P.
Langos in my heart x) längtar lite..
Puss och ha det trevligt att städa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback