det oordnar siig.

sho ho ^^
Ikväll har jag lekt 20 frågor med Klara och Lollo i tre timmar. det var jävligt roligt :D haha! asså jag kommer ihåg nån som var extra rolig när vi gissade på typ piercing och snopp och nåt mer roligt. men nu blir det ju inget kul eftersom jag inte kommer på det roliga >.< men det var iaf roligt :P På lördag ska vi ha våran "jul-dag" . köpa julmust (FINNS DET PÅ ÖB ? :O) , baka lussebullar, lyssna på massor av julmusik och allt sånt. ska bli så mysigt :D haha.

Idag när jag gick hem från Lollo gick jag skitfort och jag blev inte ens andfådd. I am really proud XD  Fast jag är jättesugen på cola  :( ska nog köpa en 2-liters imorn. Och vindruvor och typ.. nån annan god frukt :) JAG MÅSTE KÖPA BANANER OXÅ. Så jag kan göra massa goda smoothies. jag ÄGER på det, bara så alla vet XD äh imorn ska jag fruktshoppa! XP Pusss.

Kommentarer
Postat av: Louise

haha när ni gissa på snopp piercing och typ bajs så va saken kärlek :P fruktshopping e fetenajs! när vi har kollektiv ska vi lätt ha fruktkvällar :D puss å pull!

2007-08-10 @ 15:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback