Du kommer aldrig ta dig upp.

Hejsan.
Idag har jag kollat på vänner XD Snart kommer jag typ kunna avsnitten utantill XD Sen har städat i köket och dammsugit tv-rummet ^^ vet inte vad som flög i mig. Men jag är väldigt rätt för att vi ska få myr/flug/larv invasion >.< Vid halv 6 kom min familj hem :( fast det var lite bra för jag åkte till ica maxi med mami ^^ köpte en pärm till mina skolpapper (yeah right , jag kommer använda den fett mkt :P)  men det e hello kitty på iaf :D sen hårfärg och två filmer Big Daddy och Om en pojke (A) Bara för att jag älskar Hugh Grant! Jag skulle köpa en expressen oxå för det stog om en tjej som ville bli smal till sitt bröllop så hon typ råbantade. Sen på sin bröllopsdag dog hon av svält :( så jävla sorgligt :/ MEN SÅ VAR DOM SLUT! så jag ska kolla deras hemsida om det kanske står där :) POUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback