Ge mig en käftsmäll, jag är feg

Nu äre typ bestämt :D Hämtar min bejbi på lördag! Mindre än en vecka kvar! gud vad jag längtar! Var ute vid stallet idag för Elisabeth skulle visa lite grejer åsen skrev vi på kontraktet. Hon verkade inte direkt överlycklig över att det var en islänning, bitch. Hon ba: aa asså dom där kan ju vara riktigt jobbiga ibland å typ att dom får damp så fort man lämna dom ensam åså. Visst dom kanske e lite spciella men SLUTA KLAGA!! Han e fan asfin :)  Orka ha värsta snälla lilla hästen :P Hón verkade iaf glad vöer att den inte äter så mkt --' haha, hon var rätt jobbig men aja. Fick kingens gamla box.. inte den bästa direkt men  200 spänn billigare XD
Klara, Jag fick reda på att vi kommer ha stalltjänst tsm :D

Sen efter vi hade vart där åkte vi till hööks, köpte en fet kasse full med grejer, fast det var typ ingenting endå.
Köpte en del borstar, en box att ha skiten i, en ljusgrön grimma, två svarta grimskaft, benreflexer, 3 mathinkar, handskar, ett kort spö, ah det var typ det... sen nån annan gång ska jag köpa ett shabrak, nosludd , nya tyglar och ett ländtäcke ^^ JAG ÄLSKAR GREJER! ehm iaf... imorn ere skola :( bajs. hoppas veckan går fort (A)

Nu såg jag oxå att klockan bara är 4.. trodde den var 6 eller nåt ^^ aja, Pussbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback