HAHAH <3 (jag vet att vissa e lite elaka :P)

En man går fram till en kiosk och säger:

jag vill ha en Göran Persson och en Bosse Ringholm.
kioskgubben: vad menar du?
mannen: ja, en Göran Persson och en Bosse Ringholm!
kioskgubben: Men jag förstår inte vad du menar.
mannen: en fet korv och en pucko!


Två myror skulle ha tävling vem som snabbast kunde springa över en negers läppar. 3, 2, 1, start! När den ena myran kom fram va den andra redan där, "hur kunde du komma före mig?? sa den första myran "jag tog genvägen runt nacken" svarade den andra


En bög var på konsum o handla falukorv... Så frågar expediten "ska jag skiva den åt dig?" Nej svarar bögen - ser mitt arsle ut som en spargris kanske?


Vad gör du om du märker att din TV börjar flyga mitt i natten?
Skriker: "Drop it, nigger!".

Vad är det svårast med inlinesåkning?
- Att säga till sina föräldrar att man är homo.


Det var en gång: En norrman, en arab och en svensk. De stod vid en brygga och skulle slänga ner det de hade mest av i sitt land,norrmannen och araben slängde i olja, svensken slängde i araben.


alla barnen hade kul förutom Pål, för de va hans hål. och han va inte bög.





Piloten tar mikrofonen och berättar för sina passagerare att flygningen mot Gran Canaria är påbörjad, vilken väg dom skall ta och beräknad ankomst.

När detta är gjort önskar han passagerarna en trevlig flygresa men glömmerstänga av mikrofonen.

- Håkan, har du ställt in autopiloten på Gran Canaria?

- Ja, det är klart. Nu skall jag gå och skita, sedan skall jag sätta på
Sonja av bara fan!

- Hon är alltid kåt och beredd på en snabbis i pentryt.

Alla passagerare hör detta och även övrig personal i kabinen.

En flygvärdinna kommer springande i gången men snubblar raklång och blir liggande på golvet.

En passagerare klappar henne på axeln och säger:
- Du behöver inte ha så bråttom, han skulle skita först.


vad är det för skillnad på en BMW och en snigel ? 
slemmet sitter på insidan på BMW:n

okej, orkar inte fler nu :P Utom ett Harry Potter skämt, så jävla dåligt. endå garva jag som fan XD
-Var är du?
-Här
-kom igen, var är du??
-HÄR SER DU INTE MIG?
-nej VAR?
-här under osynlighetsmantlen..

Kommentarer
Postat av: Klara

Hahahhaaahh, roliga skämt x) Den där menyn med persson och ringholm finns faktiskt :P
Puss!

Postat av: Ellinor

Fattade inte Harry Potter historien :S

2007-08-31 @ 19:45:25
Postat av: Tove

asså haru sett Harrypotter filmerna väl? :P det roliga var ju att man inte kunde se honom för han var ju osynlig XD hahahaha

2007-08-31 @ 20:26:15
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback