hur ska jag kunna gå när jag inte ens kan stå?

Ikväll har jag varit med Josefine som vanligt :D Jag vill inte att du ska åka bort vafan :( Har vant mig vid att umgås med dig varje dag ;) You're like a sis ^^ Men nästa vecka kanske nån annan är hemma eller nåt.
Idag utförde vi såklart våra kvällsritualer. Kollade på film först (garden state) sedan spelade vi spel (galenpanna och TP ^^) och sen käka macka och te . haha. Typsikt oss alltså. Imorn ska vi käka på felino , lite omväxling måste man ju ha ;) Tove hjärta Josefine ^^ <3

Antingen är jag jävligt bra eller så är alla andra blinda?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag diggar våra kvällsritualer. Jag kommer sakna dom när jag åker bort och jag kommer sakna dig ännu mer! <3 Jag älskar dig helt obeskrivlgt mycket Tove! Pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback