hur vet man att någon har dött?

Alltså.. om någon som inte har så bra kontakt med dör.. hur får man reda på det? Säg t.ex. en gammal klasskompis. Man måste ju få reda på att nån av ens bekanta dör eller hur? Finns det ingen hemsida eller nåt man kan kolla sånt på? :P eller får man bara vänta tills det kommer fram genom "skvaller"?

Ikväll har jag varit med Eva. badat och fikat. Mys. fast hon åkte hem för ett tag sen,. tidig kväll. Blir väl datorn ett tag till. Sitter oc´h deppar som vanligt. Känns som att allt håller på att rasa igen. Sepciellt när pappa beter sig som ett as. Vid nästan varje måltid pratar han om hur onyttig/nyttig maten är, hur mkt kcal det innehåller, och hur mkt man måste träna för att bli av med den energin. Jag kommer fan sluta på en jävla ÄS-klinik. Tycker du att jag e så jävla tjock eller? DÖ.

eh, jag vet inte. vill skriva något glatt. kommer inte på något. whata fuck? Är jag så negativ att jag inte kan komma på EN ENDA bra sak jag gjort idag? :P shit, skämms. jag ska tänka ut nåt bra som jag gjort idag under natten, underrättar er imorgon ^^ hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback