it doesn't matter anymore.

Håltimme. Gud vad jag hatar skolan. Idag hade vi svensktest typ. Vafan, tror dom att ungdomar inte kan stavas till patient och journal ? Kan väl varenda jävel på gymnasiet elelr? ÅH onödigt cptest. höll på å somna i klassrummet. Nu har jag egentligen historia, jag har inte tagit bort det från schemat ännu så jag får väl ogiltig frånvaro nu, men ORKA historia. Dessutom heter läraren Dorothy XD vadå, hej-ditt-namn-är-kosntigt-så-du-verkar-vara-en-dålig-lärare XD men bah. sen har jag bara Arbetssätt&lärande kvar och studiehandledartid :P Imorn ere freedag, åh herregud vad skönt ^^. Har oxå bara en lektion imorn förhoppningsvis. :) jag har huvudvärk så ska knarka alvedon nu. Btw , har inte haft ont i magen på två dagar! POSITIVT! Trodde jag hade magcancer eller nåt, seriöst ^^ asså jag började få så typ förra helgen efter att jag hade spytt blod (asså pyttelite bara! ^^ tror snarare att jag råkade riva upp nåt litet blodkärl i halsen) men ah, nu har jag lite ont i magen men inte alls värsta smärtan som förut (A) yey! ivf, ska ÄTA nu. döör. PUSS :*

I could punch your face
When you say I´m good

Kommentarer
Postat av: Louise

hm låter läskigt med din mage.. du kanske har magsår? du lär ju varit rätt stressad och oroad på sistone? eller så är det inget alls :)
min syrra tyckte dorethy va en bra lärare.. av det hon berättat verkar hon iaf skit skön :)

2007-08-23 @ 13:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback