Jag fungerar inte då.

Godmorgon.
Elisabeth ringde vid 12 och väckte mig >.< men hon berättade iaf att vi skulle ses någon dag tillsammans med en annan tjej som ska ha en travare på foder (vad är det med fågelsta och travare + bruna hästar?!) hursomhelst, hon fråga oxå vad för häst jag hade åså, hon sa att det var bra att den inte var så stor (hon menar nog att jag kommer få den minsta boxen, Klara, vetu vilken det är?) åså prata vi lite sådär, kommer inte ihåg om vad jag var ju nyvaken :P så hoppas vi inte bestämde nåt viktigt datum eller så. Men jo! hon sa att jag fick stallplatsen redan den FÖRSTA spetemeber :) Jippi. Så nu ska jag gå ut å kolla om brevet från Aud har kommit med kontraktet åså :)  I CAN'T BELIVIE THIS IS HAPPENING! :D hihi.

Kommentarer
Postat av: Klara

Det är nog kingens gamla,
den i hörnet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback