Jag hatar dig, jag hatar det vi har, men mest av allt hatar jag mig.

Idag gick jag upp klockan 10, stolt :) Skulle till malmsjön med Klara , Lollo & Andreas. Vi hade det aschill! Men ni ska se min rygg, HAHA. Alltså den är helt.. mörkröd. Tur att jag inte var jätteblek innan för då hade jag varit en kräfta. Men hela min rygg är... väldigt solbränd iaf.

Vi kom vid halv  1 och åkte hem vid halv 5. Under dom timmarna hann vi leka mobbade lekar med en lite boll, bränna sönder våra ryggar, äta pastasallad, spela kort, åsådär :) Trevligt var det iaf.

Direkt när jag kom hem sprang jag in i duschen för jag kände mig (som vanligt) extremt äcklig efter en svettig soldag ^^ Sen åt Jag med Lilla familjen + Åsa + Cam och Spencer på greken :P Fast jag var fortfarande mätt efter pasta salladen >.< aja, åt iaf typ en halv barnportion :P

Annars har jag väl inte så mkt att berätta. Pappa är überjobbig som vanligt. TA BORT DIG SJÄLV (sthlm boogie :P). BAH. jag vet inte .. From now är det iaf slut på allt onyttigt jag äter hela tiden. Nej, asså jag ska inte bli hälsofreak å träna massa åsådär :P bara inte äta så jävla mkt fett och socker hela tiden. Blir fan äcklad >.<

Jag kommer aldrig glömma dig, var är du? :(

Kommentarer
Postat av: Klara

Min bränna är skum :S. Men vad gör man inte för en trevlig dag på
stranden:P
Jag skulle tro att jag är mer onyttig än vad du är, som tex. tar både socker och sylt på pankakor x)haha
puss älsk(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback