jävlar!

Godkväll, jag ska snart sova.. först vill jag bara säga vad jag längtar efter och saknar för .. jag bara vill det:

Arvikafestivalen, saknar och LÄNGTAR!
Husarö: saknar stället, saknar nätterna med Klara och Jake, men inte alla fjortisar och det äckliga potatismoset >.<
Andalusia , "min" älskade underbara finaste : LÄNGTAR IHJÄL MIG.

Typ det :P


Asså, jag har värsta russinsvettet! + dåligt bh-material, det bidrar till att min bh luktar svett när jag använt den EN dag. (asså inte alla, bara en av mina russinhållare så att säga.) Om man inte skulle vara ute en hel dag när det är styvtuttväder, men det är man ju helst inte? SÅ DÅLIGT. Ibland brukar jag hänga ut bh:n utanför fönstret under natten för att vädra den. Fast jag vet inte.. Dom (grannarna, eller diverse andra människor som av någon anledning spatserar utanför mitt fönster) kan ju tro att jag är knäpp och det är nåt dom måste få upptäcka själva ;)  hahaha, godnatt allesammans :P

Kommentarer
Postat av: Louise

hängde verkligen inte med där ett tag sen kom ordet russinhållare x) hahaha du är för skön :) du behöver inte oroa dig, du kan lugnt ha dina bh:ar utanför fönstret, diverse grannar har nog redan upptäckt att du e något extra vid det här laget :P peace

2007-08-17 @ 13:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback