Plasten gör dig vacker, är du lycklig?

Heej.
Idag har jag alltså varit ute på Ekerö men Josefine den snälle ;) Jag red Baldur en islänning ca 2 timmar eller nåt ;) Gud vad roligt det var! Han är verkligen en utmaning men jag älskar som sagt utmaningar å Aud tycker att jag passar på "såna" hästar :D Såå, han är typ min nu. :D Hämtar honom nästa helg! Imorn skriver jag kontrakt för stallplatsen. ska även shoppa en hel del imorn ;D T.ex RIDVANTAR! shitt asså jag måste verkligen börja använda det , mina blåsor blir fan inte fina (A)

Nejmen, gud han är jäävligt söt, och busig ;) Jag tänkte ju lära Julle att rida men just nu verklar det inte vara bästa ideen :/ Han testar väldigt mkt i början så om Julle rider kommer hon antagligen flyga av dom första minutrarna, å det skulle ju vara lite synd, hehe ^^ Nej men han är inte lika underbar som Andalusia , fast endå man kan inte jämföra dom med varann nästan. Hursomhelst e han fett speciell :D :D å fucking skit söt :D åså har han världens största man som man kan borra in huvvet i å bara gosa (A) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback