Skyll dig själv.

Hej.
Jag har ont i huvudet och mår illa. >.< Har håltimme just nu, börjar om 2 timmar, haft hål i en timme redan. Det e rätt irriterande att gå på en lektion åsen vara ledig halva dagen. Jag HATAR att börja tidigt, kan fan inte käka frulle då, så jag är skittrött i skolan. Och jag vll inte äta lunch i skolan heller men som tur är har jag ofta håltimme efter eller innan lunch så jag kan äta hemma. HATAR att äta i matsalen. anw. på morronen hade vi AOL , verkar vara ganska enkel kurs.. Sen har vi gympa, ångest! Funtar på att inte vara med. fast vet inte.. jag kan ju ta med kläder å se hur många andra som ska vara me..

Jag kan inte beskriva hur mkt jag längtar tills helgen <3 <3 shit shit shit. Nu ska jag ner å käka typ brunch ^^ Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback