There must be something, something that can take the pain away.

Heej.
Idag började jag 10 och slutade kvart över 11. Typ skönt. Vi hade lite samarbetslekar på fotbollsplanen bara. Lite roligt faktiskt. Vi fick upp 16 personer på en plint XD respekt! höhö.
Så idag ska jag kolla på lite friidrott, typ Holm och Kallur :) Sen senare när Klara har plockat bär å svamp i skogen ska jag vara med henne. I guess that vi ska kolla på film eller nåt, som om nån vill va med ere bara å ringa eller nåt :)
Nepps, nu ska jag gå och keka frulle, kan inte äta på morronen igen så det blir bara kaffe eller te. Sen håller man på å spy på förmiddan typ XD Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Josse

16 personer på en plint!? :O det va lite duktigr :P

2007-08-29 @ 16:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback