vad är eran största dröm? seriöst.

Hejs. Nu ikväll har jag varit med Klara och Josse <3 vi kollade först lite på Torkel i knipa, <3 haha. Sen kollade vi i en hööks-katalog. Jag vill handla! Har bestämt mig för att köpa mest blåa grejer :) Ska köpa ett blått fleecetäcke och shabrak med Mulle på ;) sen ett annat lite finare shabrak som är ljusblått typ med nån kant. iwh. 

fast jag har fortfarande trailerproblem. Våran bil får ju tydligen inte dra en helt vanlig hästtransport ?! Och sofias hade inga bommar, jag har en känsla av att Aud inte kommer vilja att jag använder den -.-' men det löser sig väl ^^ Det e typ bara drygt två veckor kvar nu! WAH <3 men men, ska försöka sova nu tror jag. Vill att det ska bli imorgon. På dagen typ 1800 ska jag på bio med några stycken, sen på kvällen ska jag vara med Jocke och Steff (och Klara? :)) åsen ska Steff sova över här :D JAG SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MKT GUMMAN <3. Pusshej godnatt.  

Kommentarer
Postat av: Klara

Vi hyrde en transport av någon i stallet när vi inte kunde långa Kingens, kan ju fråga madre om nummer^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback