YOU SUCK!

Hejs.
Idag på morronen gjorde jag inte så mkt, sen åkte jag till skärholmen en liten stund med Lollo. Vi köpte en hel kasse full med frukt :) (vi köpte inga vaniljhjärtan eller nåt)
Sedan var vi hemma hos mig ett litet tag, fast hon var tvungen att åka hem å ta sina piller, så hon inte blir galen :P
Så jag gick till krysset med Oskar. Han fick mig att köpa cigg, SOPIGA JAG! men jag försöker verkligen :( det är väl alltid nåt.. eller? hursomhelst är jag totalt värdelös som inte ens klarar en vecka.

aja, vi hyrde a lot like love å jag hyrde oxå vänner år 10 ^^ Men när vi kollade på den blev det för mkt tjejer för Oskar så han gick hem ^^ Då vare bara jag, Klara, Lollo och Eva ett litet tag men hon åkte oxå hem. Vi såg på vänner typ.

Jag är så varm, hela tiden, kommer inte kunna sova :( aja, hejdå. jag är rastlös typ. ska ta en iskall dusch eller nåt :P Puss.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Är väl i allmänhet fett svårt att sluta röka? Inte bara du som har svårt för det! Du gör ju så gott du kan iaf =)

Postat av: Louise

nej vaniljhjärtan?!
vi lever ju nyttigt, aldrig att jag skulle köpa det...asså Tove det gör inget att du rökte igår men sur ja blir på oskar ... huvudsaken är att du vill sluta röka och du kommer att klara det. det tror jag. puss

2007-08-11 @ 11:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback