första advent

har inte varit inne på datorn på flera dagar!
fredag; gick upp vid 8, var i globen halv 11 ? nåt sånt. kollade först på dressyr med Sofia. helt okej ^^ sen efter det gick vi till annexet å tog ett träningspass typ :o det är verkligen helt sjukt att gå där. men köpte en del saker iaf :D sen  skulle sofia dra hem så jag gick till globens shoppningcenter å glodde medan jag väntade på mamma å julle. var lite jobbigt å gå med mina jävligt tunga kassar så satt på en bänk mest. ^^ sen kom dom så då gick vi och åt middag. själva showen vi gick på var en inledning med vita isisar :D , horseball( skitkul ^^), six bar hoppning (höjdhoppning typ), en snubbe med massa lösa hästar xD , å lite allt möjligt kommer inte riktigt ihåg. men det var naajs :) jobbigt att åka hem dock, vi åkte kommunalt med packad tvärbana å tåg >__<

lördag; på morronen åkte ja till ica maxi, sen direkt till skärholmen, köpte mössa å vantar ^^ sen efter skärholmen köpte vi mcdonaldsmat <3 å åkte direkt till stallet. hade verkligen peppat mig själv till att rida trots skitvädret å så kommer jag dit så har han tappat en sko! idag hade annars varit perfekt v'der att rida i, men hovis kommer imorn så får iaf rida på tisdag , hoppas det går att rida på banan då fortfarande men det skare väl.. aja. efter stallet ¨t jag tacos hemma hos åsa åsen gick jag iväg hela vägen till lollo. vi bakade åså :D <3

söndag; åkte skridskor med mamma julle åsa axel å felicia ;D haha. det va lite roligt. sen har jag käkat lunch å kollat på kuren och grand prix hoppningen på tv ;D Erika lickhammer kom 2:a ;D meb sja käka hejdå.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback