I should get some sleep.

Jag är trött. fast kan ändå inte somna så onödigt att lägga sig. Har kollat på bonde (aaws Susanne & Per-inge, asgulliga ^^) åsen ¨på heroes , fanihelvete jag skiter på mig varje gång. Jag börjar fatta igen nu. Asså bah, spännande ! äsch. jag har fortfarande ingen julkänsla eller glädje, längtan, hopp? känner mig helt känslokall. >__< nejfan, ska ut å ta en cigg åsen fixa mig. försöka få sömn. Imorn ere avslutning å då ska jag orka fixa mig. inte gå till skolan i mjukisar, knappt nåt smink å gå som en fucking zombie. så upp vid 7 imorn då ! (baah :/) men jag behöver de ^^ sen ska ja ut till älskling imorn igen <3 hinner egentligen inte fast jo. sen blire packa å fredag ska jag bara tare lugnt. Rida ut eftersom ja inte kommer rida på 9 dagar sen <'3 kommer sakna det lilla cp:et .. åker kl 7 på lördag morron! PALLA SÅ TIDIGT! min jävla idiotpappa de. vi kommer komma dit tidigare än vi får stugan men det e bara bra för oss att få lite vettiga rutiner. Du kan ta dig.

aja tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback