it's getting worse.

Varje gång jag hostar eller tar ett djupt andetag känns det som knivhugg i min ena sida :( sen så värker hela nacken så jag kan inte röra mig, känner mig som värsta gamlingen. Typ böjer mig i smärtor för en ynklig host lixom :P hoppas de går över tills imorgon eller iaf på onsdag då vi har konditionstest i skolan (som är skiitviktigt att man e med på) + att jag ska rida igen ;D

Idag i skolan dog jag lite. som vanligt. höhö. Men på håltimmen gick jag å erica hem till mig och åt nudlar å kolla på vänner å "Horse falls" på youtube :D det var roligt. typ mina favoritfilmer, haha . när jag kom hem så kom viktor hit :) han startade om hela windows så min dator är nästan normal nu! (den kommer alltid vara lite utvecklingsstörd och efterbliven)

jag vill ha snö :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback