jag ger dig alla mina dödsönskningar.

Är det någon som förstår hur mkt jag hatar min pappa? seriöst. Jag vet att han kunde ha varit mkt mkt värre , ändå hatar jag honom ända in i själen, det gör ont av ilska när jag tänker på honom. Jag överdriver inte! Jag klarar inte av att uppfylla hans krav. Han har nån sorts vision i huvudet där allt är perfekt. Det verkar som att hela hans värld rasar när han får reda på att jag skolkat nån dag. Seriöst han får världens utbrott. Men det jag stör mig mest på är alla detaljer. Kan nämna två småsaker han har sagt idag som gör mig riktigt FÖRBANNAD:
Du lärde dig ju faktiskt att åka skidor förra året.
jag: men jag kunde ju åka skidor innan det också!
-hahah, nej seriöst du var ju kass innan.
jag: men tack?
- vadå? du var ju fan det, erkänn?

sen skulle vi till stallet, jag hade mjukisbyxor och luvan uppdragen
- måste du gå sådär? Det ser ju konstigt ut, folk kan tro att du är skum. Seriöst.
jag: spelar roll?!?!? JAG SKA TILL STALLET FÖR HELVETE!
- men du behöver ju inte klä dig som en jävla luffare för det.

EXAKT sådär sa han !! ASSÅ ÅÅÅH jag blir helt fucking skitsuuur! FÅR AGGRESSIONSPROBLEM FÖR FAAN! varj gång han ska åka bort över helgen fylls hela kroppen med lättnad. Äntligen en helg då man kan kolla på tv, äta vad man vill och klä sig hur man vill utan att höra hans pikar. VFR VFR VFR kan jag inte bara få vara normal? måste du skämmas så fort jag sminkar mig lite mer än "normalt" eller går med mjukisbyxor? 

okej sorry var bara ttvungen att skriva av mig. hoppas han läser detta :D

Kommentarer
Postat av: Louise

det där va fan för mkt... så skulle inte min farsa säga och han mobbar mig också en del... asså orka bry sig och du har fan inte varit kass på att åka skidor? inte ala gånger vi vart i romme och det har ju blivit en del vafan!? hmm... ajja pozzie pozz!

2007-12-05 @ 19:29:42
Postat av: Anna

:O Jag känner igen det där!

Jag får inte ha halsduk på mig:
Pappa-kommentar nr.1: Men Anna, ta bort den där... du ser ju för böveln kriminell ut! Ta bort den där nu så jag slipper skämmas för dig!

(Säger han som går runt i orange skjorta och byxor som hasat ner tillräckligt långt för att man ska se delar man inte vill se när han böjer sig ner!)

Pappa-kommentar nr.2: Jaa, men du får ju tänka dig för. Välj inte en för jobbig högskola. Där får du ju tävla mot genierna - och det är ju svårt.
Jag: Vadå, är jag för dum eller?
Pappa: Nej, det sa jag inte. Jag menar bara att det är bättre att vara bäst i en dålig klass än sämst i en bra...

Anyway, jag lider med dig!

2007-12-09 @ 00:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback