juste en sak till; jag hatar dig.

Våran BKF-lärare (OCH min mentor!) är sjuk i huvvet. Vi har fått en läxa, ett grupparbete som ska vara klart på tisdag. Vi ska: (3-4 i varje grupp)
besöka TRE verksamheter/organisationer/klubbar, you know.
Ställa en intervju med frågor som leder till en konversation (en intervju på varje ställe alltså)
Sammanställa alla till en text
Förbereda en redovisning.
Vi har en jävla vecka på oss och får inte NÅGON LEKTIONSTID ALLS! vi måste göra allt på våran fritid och det är helt fucking omöjligt att få ihop. Vi satt och kollade när vi kunde, blev typ torsdag 15.20-16.00 osv lite utspritt sådär. + att vi måste se till att platserna vi ska till kan ta emot oss just de tiderna vi kan (stor chans?) . Jag har ju för fan häst! en annan har jobb efter skolan och en tredje har hund som hon måste hem till!
DET ÄR HELT SINNESSJUKT! alla i min klass är helt jättestressade och vad säger läraren: "vi har inte så gott om tid, nu gör vi såhär, punkt slut. om ni inte gör detta kan jag inte sätta betyg sen å bla bla" JÄVLA CP! ÅHH! hon kan inte begära att man gör så mkt på sin egen fritid när vi dessutom har saker i andra ämnen! Ska fan ta å ställa henne mot väggen imorn jävla idiotjävel.

anyway, nu har jag skrivit av mig min ilska :P Idag har jag varit i skolan, inget speciellt alls. Åkte till bibblan efter skolan för att göra en av intervjuerna men dom kunde inte då (sa ju det?) men jag låna två böcker (en tonårings uppväxt, alltså ni vet han "pojken som kallades det" detta är hans tonår typ, åsen tusen gånger starkare ;) tror det var lollo som tipsade om den, right?) och lånade även en film, Nina Frisk ;) hade tänkt att se den ikväll. eller rätt snart.

Jag har typ inga byxor, det känns tungt, alla har gått sönder där vid fittan :( inte har jag råd och köpa nya heller. Plus att jag har fått tvillingägg på ägglossningen så jag har världens rikligaste mens just nu och måste  gå på toa typ varje timme (ursäkta att jag sa det, men det är sjukt jobbigt faktiskt).

nej, men ska väl gå och laga mat (jag kommer sitta kvar vid datorn, jag vet inte varför jag inbillar mig såna där saker som att jag kommer hjälpa till här hemma) Pusshej, ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: Emmie

en tonårings uppväxt är om "Det"s bror.. :)

2007-12-11 @ 21:33:15
Postat av: Louise

hahahah roligt inlägg :) tvillingägg hahah jobbigt med byxorna, vad gör du som slier så mkt där då? dry humpar folk? nämen skämt åsido, du kanske måste banta fittan lite?
jag tror inte det va jag som tipsa om boken för ja gilla inte ens första boken :P puss på dig mongomys!

2007-12-12 @ 17:23:58
Postat av: Klara

Palla störda lärare! Vi får typ jättekort tid på oss med allt medans de kan ta hur lång tid som helst på sig att rätta och så :@.
Palla mens också, haha. Men var gklad att du inte ar ont åtminstone :P

Postat av: tove

första boken? :P det finns bara en tror jag '-) eller vad heter den första?

2007-12-13 @ 10:24:08
Postat av: Joakim

Är ju värre än när Anna Klarare skickade iväg oss på nåt sånt... Tror vi fick en timme eller nåt då va?

Hur som helst, sorry Tove - men jag skrattade åt det sista i det här inlägget - är lite komiskt faktiskt(A)

2007-12-14 @ 09:22:56
URL: http://joakimsp.blogspot.com
Postat av: Tove

JA! haha lurre ^^

2007-12-15 @ 11:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback