long time ago.

god morgon.
Jag vaknade försent så hann inte åka till Baldur innan SRK. Så det blir till att rida i mörkret som vanligt :P fast det e rätt lugnt, båda vi har vant oss nu ^^ tar nog pappas baotalampa igen. haha red med den igår åså kom Hanna från bussen, hon såg mig från typ fett långt bort å tänkte typ att jag var nån jävla moppe som körde på gräsvolten xD men just på tal om de, red barbacka på gräsvolten igår å ja ramla inte av :O :D helt chockad.

iaf- igår vare julshow i rönninge skola. VÄRLDSKLASS! not :P men det var lite underhållande. och ganska god mat faktiskt.

NU SNÖAR DE LITE :D :D

Kommentarer
Postat av: klara

hahahahha jag såg på det pappa filmat därifrån igår och fyfan vad de södg x) x)

2007-12-17 @ 13:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback