:D

När Gud hade gjort klart allt, den sjätte dagen, gick han fram till Adam och Eva.
"Nu har jag bara två gåvor kvar till er två."
"Åh! Vad kul!" säger Adam.
"Den första gåvan är konsten att kissa stående."
"Det vill jag! Det vill jag!" skriker Adam och hoppar upp och ner.

Gud suckar och tittar på Eva. "Går det bra?" frågar han och Eva bara suckar och nickar. "Visst".
Adam springer omkring och kissar mönster i sanden, prickar löv som faller och är allmänt glad.

"Men, hörru Gud" säger Eva. "Nu är det en gåva kvar. vad är det jag ska få?"
"Hjärnan Eva, hjärnan..." svarar Gud.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hah, den var bra :P

2007-02-23 @ 13:40:04
Postat av: Klara

Hahaha!! Måste fan stämma x)

Postat av: Joakim

Vart får du alla fantasier ifrån?
ALLA vet ju att det är männen som har hjärnan!

2007-02-23 @ 18:25:24
URL: http://fredagsfrackis.blogg.se
Postat av: Tove

HAHAHAH vilket roligt skämt Jocke! :D (pilla stjärt) Puss!

2007-02-23 @ 18:47:51
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback