Då stänger jag själen.

Hejsan
Idag har varit en ganska bra dag större delen av tiden, utom på morronen då. Ivf. började klockan 10 med matte, satt och läste min bok. Jag måste verkligen börja jobba men jag orkar inte.. Sen skulle vi ha gympa men Kenneth är i Lofsdalen med folk från skolan så vi hade inte de! Väldigt skönt så vi gick tidigare till maten och efter det satt vi i bibblan däruppe på övervåning och det var skitroligt. Jag och Mickis å Klara spelade Yatzy å jag äääägde dom så jävla hårt!  haha. Sen hade vi bara medicin kvar och då snacka vi om diabetes hela tiden, ganska ointressant .. Vi slutade lite tidgare men hade precis missat bussen så jag stanna kvar med Mickis å Steff och hade svinroligt! Jag å steff bestämde att imorn när vi är i kungsberget så ska vi göra en filmdagbok. Fast idag dåra så gjorfde vi en liten introduktion, senså lekte vi oxå med tärningarna och nummer 2 var Anna å vi typ slog henne å allting (med tärningarna asså) Fyfaaan vad jag garva. Älskar dig steffish ;D<33 Efter nån halvtimme gick vi iaf till bussen och åkte till tumba centrum för Steff skulle öppna ett bankkonto. Vi kom fram till att hon fick 8 vuxenpoöng för de! (för att hon var på banken själc och skrev på papper och fick massa papper) Bra jobbat (Y) Sen åkte jag 707:an till Ica maxi XD skulle möta mami där. Köpte godis å en tidning tills emorn! Läääängtar : ) Asså vi tre kommer lixom äga hela jävla kungsberget! moaahaha.

Btw, vill ni ha ett tips på nåt gott (inte för er töntar som inte gillar banan!)
Man tar en banan och en apelsin (delar i lite mindre delar), häller i nåra matskedar mjölk beroende på hur lös man vill ha den. Sen kör man runt med stavmixern (moahaa kom å tänka på Annbritt Stålbalk som körde in sitt fuck finger i den :D). Anw. när allt har blivit en smet som ser skitäcklig ut så häller man det i ett stort glas och TADAM! suuupergott och värsta energibomben :). Verkligen ett tips! hihi. Men nu måste jag gå å skölja ur min hårfärg! Pusspuss

Vi sörjer en förlorad last
Och snön hjälper spillrorna i land.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så dålig på Yatzy :'(. Om ni har tur så kanske ni slipper stationsträningen, jag har träningvärk :P. Längtar till i morrn =) ska bli kul,fast jag bar ganska lite godis för mamma är så snål^^hehe. Euuw banan, men det låter nyttigt och gott för muppar som gillar banan =). Mohaha,Äcklel Ann-Britt x). Åh hoppas håret blir bra =D. Puss älskar dig min tjej (L)

2007-02-08 @ 20:50:35
Postat av: Klara

Det var jag som skrev -.-

2007-02-08 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback