Försök men ni kan aldrig förstå

Totalt idag, 290 å klockan är 20 i 3! :)

Igår var vi lite folk här och kollade på systrar i jeans. Den var lite töntig fast endå väldigt bra, jag fick tårar ibland :/ Fast jag får typ alltid det såfort det händer nåt sorgligt i en film såå ^^ Sen gick Matte och Jessica å sen Jalle och Oskar med så jag Carro och Josse hade värsta diskssionen och det var faktiskt skitroligt! Eller roligt .. jag vettefan det var inte så likt oss bara :P Vi satt säkert å snacka som fan i nån timme. Om skatt, svält, åsen om typ problembarn i klasser och sånt. å massa annat crap minns inte riktigt.. sen gick Carro så jag å Josse gick upp till min dator och kollade på bilder på Jake från husarö, FYFAN VAD JAG SAKNAR DIG HETING! gaah. Och jag har ingen perfekt bild på han heller. baajs.
Jag minns när han jag och klara simmade i mareld mitt i natten, asså shit det var typ helt STÖRT. På ett bra sätt altså. Det var fan en av dom bästa sakerna jag gjort i mitt liv, kommer alltid minnas den natten..

ivf. vid 4 gick jag och Josse å la oss. Sen vaknade vi halv 11 >< så vi gick upp och åt frukost å jag åt musli med filmjölk :) Annars har vi inte gjort nåt speciellt idag.. Fan vad jag är sugen på typ kladdkaka eller nåt. men jag kan ju inte ge upp redan >< Ska gå och äta lite gurka tror ja, puss på er (L)

I remember the smell of  your skin
I remember everything.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du hade ju massa perfekta bilder på han :P hette han inte gustav? puss på dig sötis

2007-02-03 @ 16:35:06
Postat av: Klara

Åhh jag saknar honom med, även om han snodde min nagelsax:P. Finaste natten någonsin...men vi kanske träffar honom när vi ska till kyrkan sen =)
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback