GAAHAA :'(

Jag vet inte om jag ska välja Barn och fritid på rönninge eller Beteende på tullinge! Barn och fritid verkar ju klart roligast! Men jag vet inte hur pass mkt behörighet det ger. jag kan iof gå där å sen läsa upp på komvux när jag tröttnat på att jobba på dagis ;D Men samtidigt vill jag också gå beteende för jag är fortfarande lite rädd för barn ju :/ åsen en kurs på BF som jag oroar mig lite för är nånting "ledarskap blabla" det är ganska mkt att man ska lära sig att "leda en grupp" jag vet inte om jag är så bra på :S :P och en till grej, om jag söker BE så kommer jag gå i samma klass som rebecka så då känner jag nån ^^ GAAAAH JAG MÅSTE BESTÄMMA MIG IDAAAAAAAG!!!! Fattar jag dööör >< hjälp mig?! Alltså jag tänker typ ,, men jag kan ju söka beteende och sen BF som andra handsval och HOPPAS att jag inte kommer inte på beteende.. det borde va nåt slag gömt tecken på att jag egentligen VILL gå barn och fritid? xD buhu jag dööör..

Ivf, imorse tog jag mig en sovmorron vid halv 9 ringer telefonen å ja ba SHIT det e mamma så jag rusa upp å ba: HALLÅ!?!?! - "hej, det är bosse från rönninge skola.." jag ba: ahaaa hehehe hej :P .. det var skitpinsamt >< han undrade iaf var min brusha var som vanligt .. suck. Mina föräldrar har två problembarn, tur att dom har Julle kvar iaf xD Det finns hopp ännu. ^^ I skolan hade vi engelskaprov typ oförberett å det var BAJSSVÅRT. Jag dog lite därinne faktiskt. Sen hade vi bild å det var lika trist som vanligt. Till lunch fick vi äckelpäckel fisk så jag åt cornflakes å fil ;D. Sen bara mentorstid å sen gick jag hem för jag palla in gå på Kemi, kemilabb och fysiken SKA jag ju inte ens gå på (A)

Så efter skolan åkte jag till tumba centrum faktiskt. Mötte Necati(uttalas Nedjati) på bussen (som gick i min klass några veckor i höstas) han är väldigt rolig å snäll :) I tumba skulle jag gå till HM å köpa HelloKittysmink men dom hade typ INGET! Jävla bajs tumba. Så jag ska åka till stan efter skolan här nån dag. Nån som vill hänga me? :) Istället köpte jag ett kort å där mötte jag Oskar. han var lite rolig som vanligt :) På väge till tåget jag köpte en ny festis-Watermelon och passionfruit. VÄLDIGT GOD! Det är såndär Festis free oxå xD För alltså nej jag bantar inte eller så men jag försöker dra ner på sockret i veckorna å det GÅR FAKTISKT BRA! Sådeså. :P

Idag ska jag rida, läängtar! Josseposse ska följa me oxå. jag hatar lixom att åka dit själv vet inte vfr. Å vetni jag ska oxå tvinga hon att ta kort å jag kanske ska rida Ashfield idaa så då får ni ju lixom se hur fin hon är ;D hih. fast hon är liten nästan ponny. 150 cm bara. Jag vet iof inte om Mullan e så mkt större ;D höhö. Anyway (Pierre style) .. jag är fett baksugen.. å jag som skulle dra ner på sockret. men bakverk borde väl inte räknas eller? :P NEGERDEG! OMG jag e aaaas-sugen på de... funderar på om jag ska stå emot eller skit it ^^ Ska ju ändå rida å då kommer jag bränna 221 kcal. eller kanske lite mer eftersom jag gått upp nåra kilo igen (JA, min vikt pendlar lite ursäkta då xD) ååh mina kläder kom inte idag!! Det kanske tar mer än en dag när man skicka lite större paket eller? :P eller vänta, det kanske t.o.m kommer till bamses :o ska nog gå till brevlådan åse om vi fått nån rolig avi (som i "olle går till posten" ni vet när han får en jordglob av sin pappa?! :o) hihih. det här inlägget blev typ lixom ganska långt x) såå. puss å hej leverepastej (jag åt två leverpastej mackor idag fuckthis :))

In the middle of nowhere.

Kommentarer
Postat av: Louie

hahhaha :D vet inte varför men jag blev fett glad av det här inlägget! orkar inte skriva mer ..det var så långt :P nej men det är bra att du drar ner på sockret faktiskt ..försöker också göra det så jag slipper fler hål.. vafan gör din brorsa om dagarna då? pussspusss

Postat av: Klara

Blää eng provet var skeetasvårt, jag dog lite grand jag med =/.
Haha fisken var ju god ju din kräsna lilla flicka, och gott me massa sallad i :P.
Jag vill också ha negerdeg, mamma är så elak :P. Alltså är det bara jag som tycker att "baksugen" lät typ skumt,haha x).
Puss söten

2007-02-13 @ 19:34:31
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: Louie

klara tänkte du på det jag tror att du tänkte på? :P

2007-02-13 @ 20:47:24
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: Tove

Jag tror de ;D

2007-02-13 @ 21:09:32
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback