Godaste filmjölken..

är Banan/lime! (och jag vill inte ha ngn kommentar om att banan är äckligt, tack, och ja, jag är seriös)
Ivf, idag hade jag medicinprov. Trodde jag skulle få psykbryt ett tag men det hände aldrig som tur var. På gympan hade jag dödsångest för vi körde den där leken när man ska kasta massa bollar på en stor boll å för det första, lagen stog jättenära varann å för de andra VI KÖRDE MED BASKETBOLLAR! fatta det var helt livsfarligt vart man än kollade så var det massa bollar överallt ! Jag var skräckslagen vafan! Sen när det hemska äntligen var över skulle vi köra RUGBY! Alla var som galna, en person fick näsblod och en annan gjorde illa sig jättemkt i huvvet. Jag höll mig utanför brottningshögarna smart som jag är. Nej usch, det var en hemsk gympalektion:P

Jag åkte buss hem med klara och bussen var försenad så vi sprang till tåget och vi hann faktiskt. Klara måste föra tur med sig på ngt sätt för vi fick åka nytt tåg både till skolan och hem! Jag får alltid åka gammalt och jag missar alltid tågen. Jag är en otursfågel.. När jag kom hem drickte jag banan/lime-fil, supergott! Inte så mkt kalorier i heller. NEJ, jag har inte fått viktfobi igen jag vill bara inte bli tjockare än vad jag är så jag äter inte onyttigheter i veckan. :) Fast det är ganska svårt men men..Anna i min klass sa för rätt längesen, helt upprörd, "Jag fattar bara inte hur man INTE kan tänka på sin hälsa?!!" Jag har aldrig görit det. Förns nu ^^ hähä.. Nu ska jag ... göra nåt vet inte vad, pusshejs

Can't you just go somewhere on vacation?
I can book your flight and pack your bags,
if you want?

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Banan är gott ! :) (L)

2007-02-02 @ 16:10:52
Postat av: Klara

***** ** ******* :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback