Head like a hole.

Goddag.
Jag är ledig idag för det enda vi hade idag var matteprov å eftersom jag är så dålig å misslyckad så slipper jag göra de :D Jag vakna typ 10 (la mig 11 xD) så jag gick upp och åt cornflakes med banan och mjölk det var gott älskar de (var Martina som lärde mig det för 2 år sen typ :D) Sen hade jag extremt tråkigt så jag rakade benen xD blev väldigt lent å fint haha. Så annars har jag bara suttit vid datan typ. Har på mig mörkblå mjukisbyxor å min husarötröja som e samma färg typ, äkta mjukiskläder :P höhö. Om en stund ska jag ner å fixa nån lunch. tror det blir en fruktsmoothie (ÄLSKA) och nån dubbelmacka med ost å sallad å sånt. hihi.  åh lyssna INTE på closer med nine inch nails, den e skittråkig :P The perfect drug och hurt är däremot bra (Y) om ni ville ha lite tips ..

Du är en bön .
Bli stilla låt tystnaden föra dig nära
närvaron finns där en kraft som vill bära
öppna det rum som står låst djupt inom dig
barnet som bor där och stumt skriker, hör mig.

Låt oron få sjunka som stenar mot botten
Hela ditt liv är ett samtal med honom
Som bär universum och bor i ditt hjärta
han delar ditt liv både glädjen och smärtan.

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha nyrakade ben är ju inte helt fel :P
Blää jag blir lika sur varje gång för att min tröja försvann -.- tyckte ju om den vafan.
Älskar den där låten, minnen alltså

Postat av: Joakim

Haha Tove, har du rakat nåt annat också? =P

2007-02-19 @ 14:52:57
URL: http://fredagsfrackis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback