Jag minns det med glädje , jag minns det med sorg.

Fyfan vilken skitkväll. Har varit så jävla nere ända sen jag åkte hem från stan. >.< Trodde jag skulle få en panikångestattack på vägen hem helt seriöst. Det händer inte så ofta nu men jag satte på en låt som påmminer om Dig och fortsatte gå. Fyfan vad jag saknar dig. Asså det är helt sjukt vad jag saknar din trygghet. fanfanfan.  Jag kan inte beskriva den här saknaden, det gör så helvetes ont , det GÖR verkligen det. Hela jag värker och dom där jävla andarna slutar aldrig att riva i mig.. SKIT! Vill bara sova men det kommer inte funka.. kommer bara ligga och tänka på dig och tillslut ligga och gråta som ett barn. Jag hatar tårarna. Om jag gråter är jag patetisk och måste därmed straffas. Låt mig vara.

Vad fan har jag gjort alla dessa år?
Vänner försvann , tårarna rann.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du är INTE patetisk. Jag tror det är bra om du får ut lite tårar, låter du det gå för länge och du håller det inne kommer det bli så mycket jobbigare. Och gör inget du inte borde göra (L)

2007-02-25 @ 00:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback