Maten idag

Jag vill bara göra klart att jag  inte räknar kalorier för att jag ska gå ner utan för att jag ska hålla min vikt!

Frukost: Cornflakes med mjölk och banan (220)
Lunch: Fruktsmoothie (120) + pyttipanna (ca 300)
Mellis: Havrefras m. filmjölk (160)
Middag: Lär väl bli runt 500
Pyttipanna (300) stekt ägg (105)   .. innan maten stog det jordgubbar och grädde på bordet som jag bara åt utan att tänka mig för så där blev det ca 100 extra onödiga kcal :/ 
Tot: 1305 kcal. Betyder att jag kan göra en till fruktsmoothie ikväll :) Tänkte ligga på 1500 kcal varje dag ungefär, även dom dagar jag tränar.  (alltså jag ska ligga på 1500 innan träning och inte efter)
Lite skillnad nu från när jag åt typ 300 kcal och sen träna bort 300 xD men men jag kommer endå aldrig lyckas bli smal så dfr satsar jag på att inte gå upp ^^ haha.

En söt liten flicka som väger ett gram
men det är alldeles för mkt så hon bantar ibland
En söt liten flicka är stadens stjärna
En söt liten flicka.. utan hjärna.

Kommentarer
Postat av: Klara

Diggar den där låten vfan :). Det kommer nog gå bra ,puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback