Red idag.

Red idag.

Jag och Norson<3 Red idag och det gick superbra! Eller typ iaf. I början satte Maria på en konstig extra inspänning som jag typ aldrig sett förut å jag undrade vfr men sen i slutet fatta jag de. Damn it vad stark han va! Kunde nästan helt omöjligt hålla ett normalt tempo i traven, fick ta-lätta, ta-lätta typ 1000 ggr per varv å fick göra massa volter hela tiden oxå. Nu har jag blåsor bara för de :/ Fast det gör inget för han e så jävla fin den där hästen så ni anar inte! Får nästan tårar av att kolla på honom alltså, SÅ fin är han ;) Åh det gick riktigt bra idag å galoppen var typ underbar! Hihi. Nu är jag glad! Fan alltså jag fattar inte vad det är med hästar men jag är glad att dom finns iaf<33 hihi åh vet inte, ville bara skriva av mig lite glädje för en gångs skull :) Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Klara

Man blir glad av hästar, när de inte jävlas med en iaf :P. Man kan nästan gissa att han är stark, han är ju ingen liten plutt ponny direkt,men går ju bra ändå om man är duktig som du =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback