Tack för en underbar kväll.

Slutade med ett par timmars ångest men det var det fan värt :)<3
För er som inte var där så åt vi supergod middag, spelade kojakten (vilket var jävligt kul fast man nästan somna ^^) och bara umgicks typ. Skitkul vare det iaf!
Vid halv 4 kom jag hem å satte mig vid datorn ett tag. Kom i säng vid halv 5 å gick upp klockan 10! Skulle nämligen till kyrkan i Täby :) Det var väldigt mysigt och vi träffa Magnus såklart, skönaste prästen ever! han säger så jävla mycket vettiga saker men han e skiiitrolig och jätteshysst, verkligen! :)  Tyvärr var inte Jake där å Lina visste jag ju att hon inte skulle komma såå :) men det var kul å sjunga lite även fast jag inte kan det längre. hehe.
När jag kom sov jag en och en halvtimme men jag är fortfarande trött som fan. Jobbigt värre. Jag fick just nån skitångest över att jag inte har nåt att göra under kvällen :S .. whatever jag skiter i. Pusshej

Jag är alltid på väg mot en avlägsen destination
Bortom det vi kallar tid och rum.

Kommentarer
Postat av: Louie

Åh var ni där så länge... fan va roligt/mysigt det var .. du var verkligen söt också helt crazy och josse var din mamma ^^ magnus är en vis man :P puss puss

Postat av: Klara

Åh det var mysigt och roligt, spelet var kul x) särskilt upp och hoppa korten, haha ;).
Jag gillar att va i kyrkan där ^^, haha jag kan inte hellet sjunga men vafan magnus sjunger inte som en ängel han heller :P synd att inte jake var där..
Puss(L)

2007-02-19 @ 14:25:58
URL: http://Urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback