Vi ser vår framtid brinna ner.

Hejhej.
Onödig och meningslös dag idag. Fick iof en ros av Alex, hehe (A) Började dagen med att ligga i sängen till 12-1 , funderade på om jag skulle skita i att gå upp. Men det gjorde jag iaf. Satt vid datorn , prata i fonen med alex typ 20 ggr :P Sen dushca jag i en halvtimme , gick ner till stn å mötte Alex , gedde han pengar till en platta. Sen gick jag å julle till felinos å köpte pizza. Sen gick jag hem å kolla på the notebook. Å nu sitter jag här igen å bilddagboken funkar inte förns klockan 1900 ikväll -.- bajs. Vid halv 8 ska jag ner till Viktor. innan dess ska jag klämma i mig pannkakor. :P Imorn ska jag åka bräääda! hihi.

NÅN SOM VET OM DAN SKA HA NÅN FEST ELLER?! OCH ISF NÄR?!  :P  xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett va vi kommer äga i backan......not haha. hoppas de blir på fredag! ses imorrn söt!

2007-02-28 @ 22:23:43
Postat av: Eva

fan mitt namn försvinner alltid :S

2007-02-28 @ 22:25:10
Postat av: Joakim

Tove, jag känner mig lite dissad....vänstrar du med någon som heter Alex? :O
Trodde vi hade nåt seriöst ihop....=(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback