Vill vara osynlig, nån folk ger fan i.

Hejsan
Idag var en ganska rolig dag. Började klockan 10 å hade en timmes matte (egentligen 55 minuter för JAG lyckades övertala sergej att sluta fem minuter tidigare). Så vi åt kebabröra och pitabröd till lunch sen drog vi till ishallen. Det var typ bara jag och 2 till som hade prinsess-skridskor :) Dom andra hade såna där killskridskor som hockeymänniskor har ^^ Sen åkte vi till skolan å hade matte en timme till -.- Slutade sen så då åkte jag till stan med Josefine. Jag köpte vantar och en liten tröja/klänning. När jag komde hem hade mina kläder från Johanna kommit också. Dom rutiga byxorna hade uppfuckad jylf fast det är mest pga min feta mage. Men det syns inte om jag har långt linne över. Benvärmarna är superfina, jag ska ha dom imorn och i övermorrn å ALLA dagar<3 Jag gillar rosa :).

Helgen ser ut att bli rolig, hoppas jag får må bra och inte bli kvävd och överröstad ..
Fredag: inget speciellt, tror jag skulle träffa Lollo iaf och antagligen nåra mer.
Lördag: Ska möta Josse och vi ska vara hemma hos henne lite åsen gå till Eva tsm. På kvällen hemma hos Eva :)
Söndag: Det är förträff för husarö2007 och klaras syster ska dit så jag och klara följer med på gudstjänsten, längtar! På kvällen, kommer jag må dåååligt men det är skit man får ta.

Nu ska jag duscha tror jag. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback