15 januari 2007

Hej
Idag började jag 8.50 å jag kom i tid för vi hade svenska. Minns ingenting från den lektionen dock, var väl för trött. På historian satt jag pch Steff å skrev meddelanden till varann å Gustav sa åt oss några ggr men vi blev inte utslängda som synd var. Vi fick äckelvårrullar i skolan fyfan. Sen hade vi matte å då  pratade jag lite med Mickis, svarade på en fråga som Bernt ställde (:D) och var ute å rökte två ggr,  det var väl typ de, jag mår inte så bra av mattelektioner ^^ Efter det skulle vi ha franska men jag pallade inte. Ankan blev lessen på mig :( förlååt. Men jag lovade att komma nästa måndag (för på torsdag har vi prov, då vill jag inte komma). Steff och jag åkte iaf hem till mig å vi åkte med Klara oxå för vi slutade samtidigt. När vi kom hem till mig satt vi mest vid datorn. Eller först satt vi i mitt kök och åt mackor å bara prata om lite allt möjligt : ) å vi drack en liter oboy oxå<3. Hon skulle försöka köpa cigg till mig där hon bor för det brukar gå. HOPPAS! Jag får psykbryt i skolan annars -.- , meneeeh.. annars hände inte så mkt i skolan idag. Kom på att jag hade  glömt pengar till kungsberget så jag fick värsta paniken å allt. men sen prata jag med den där kvinnan å hon sa att jag kunde betala imornbitti istället. TACK GUD! Pappa kom aldrig till mötet idag så vi fick fixa en ny tid på torsdag. Jag har världens ångest inför de.. crap.
Nu ska jag gå ut. Pusshej

I don't know if  I wanna see you again, 'cause it's so hard to say goodbye.

Kommentarer
Postat av: Klara

Vårrullarna va goda ju, du är så kräsen =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback