Be dom väcka mannen som sover i rum 23.

Hejsan. Först å främst ska jag ägna några ord till BH-fredrik som har tjatat på mig om att han vill vara med här på min blogg. Så: Fredrik, kallas BH, söt liten typ, lite fjortisaktig ;D haha. Phett rolig. Vi träffades för övrigt på husarö för dom som inte visste de. Han har typ 100 landställen och är .. typ snäll ^^ haha.

Nu kollar jag på den där grejen om tsunamin. Trodde inte jag skulle bli så jäkla berörd. Mår illa av att se de ändå kan jag inte sluta kolla. :/ Fyfan alltså jag kan knappt fatta att det har hänt... Tänk om jag hade vart där. Jag hade typ svimmat. Asså det e så jävla sjukt! -.... Just nu är jag typ i chock :| Vet inte om jag borde se del2 imorn...

Den 26 december föll ett mörker över världen, över hundratusen människor
var tvugna att lämna världen. Vågen slog över oss, så mycke som
fösvinner, så vila i frid alla som svävar där uppe bland minnen.
Så många familjer som fick se å lida , vi hoppas att ni har det bra,
på andra sidan. Så säg min mamma och pappa fanns ni där?
Eller var ni två av dom alla som flög iväg?
Nej jag kan inte fråga, jag kan bara skriva, men vart ni än är så hoppas
jag vi möts på andra sidan
Jag vill inte veta men jag vill ändå .. jag är fortförande en del av er två.
Till alla i världen som mött denna tid, 2005 vila i frid..

Tårarna rinner , hoppet försvinner ,
tänk att stå ensam kvar,  Vågen har vunnit
livet försvunnit , sökandet saknar svar ..

Det här går ut till dom som blev havets fångar.
Vattnet kom in å tog livet av många.
Det som hände i asien var helt jävla
fucked up, jag lägger ner min sorg i en deprimerad rapp.
Många fösvann när gud inte såg, flera tusen försvann
i djävulens våg. Det var många som förlora sina hem ,
familj eller vänner, de e ingen som förstår vad dom känner.
Jag fortsätter o ber för dom som e saknad, rest in peace för dom
som har somnat o aldrig mer vaknar .. Jag vet hur det känns
att förlora nån, de ända man ser då är svart moln
..

Kommentarer
Postat av: BH fredrik ;)

tack tove för de fian orden jag blev rörd in i själen :P vadå fjortis jag :O skämmes :P

2007-01-09 @ 22:53:16
Postat av: carru

Usch jag MÅSTE se del 2 idag asså ^^ .. usch jag blev oxå skit berörd :S guud fyfaan om jag hade förlorat min familj i vågen jag hade lugn tagit självmord.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback