Det gör ont att varje dag bli så besviken

Hej.. var just på kolgrillen med min splittrade familj. Det var lagom kul, trodde att vi skulle göra nåt  trevligt me familjen men det var bara pappa som ville klaga på oss. (speciellt mig såklart). Nu har mamma gått över på hans sida verkar de som så dom satt å klaga på att jag aldrig hjälpte till hemma och aldrig var med dom å hittade på saker. Men dom kan fan inte komma samma dag å säga, nu ska vi åka skidor. jag har väl saker att göra vafan. Sen sa han typ: det är inte så jävla konstigt att det går dåligt för dig i skolan, du planerar ju ingenting, bara driver omkring å väntar på mirakel... typ.. Jag försökte prata om nåt roligt med julle men pappa avbröt å började klaga igen.. sen sa jag: men jag kan flytta ut då, det enda ni göra är ju att klaga hela tiden.... då börja han fråga om jag trodde att jag inte gillade honom.. åhh >< jag orkar inte vara med min familj just nu. Pappa ville  gå i familjeterapi. OFTA jag vägrar.. shitt han e ju knäpp.. men men... åt inte mkt därinne, fick inte direkt nån lust. ville bara springa ut därifrån.. förr var vi fan värsta fina familjen, vad har hänt :/ saknar tiden då vi gjorde saker tsm och å skrattade å hade kul... fast det kanske är mitt fel pappa? Allting skulle väl vara så mkt lättare om jag var duktig å allt de där som du vill att jag ska vara.. åh skitsamma..

Idag på dagen var jag iaf med Josefinaste det var roligt :)<3 jag mår bra av dig. Vi åkte först pendeltåg till märsta, det tog 1 timmer och 10 minuter. Sen väl där så tog vi bussen till arlanda! Det var faktriskt väldigt roligt men jag kände mig extremt mobbad ^^. När vi tillslut åkte hem gick vi av i sollentuna och åt på donken :) Men när vi kom till rönninge så mötte vi Louie och hängde på konsum ¨, hehe. men men, måste sluta skriva innan pappa kommer å slår mig eller nåt.. Pusspuss.

Alla stunderna som var finns inte längre kvar..

Kommentarer
Postat av: Caroline

alla familjer har ett svart får och det råkade vara du .. men asså du ska inte ta åt dig så mkt, din pappa vill säkert bara hjälpa dig men på fel sätt och att gå i terapi kan faktiskt hjlälpa kanske kan få din pappa att inse att du har blivit större och kan klara sig själv och vuxit ifrån alla familje kvällar osv. han måste fattar att du inerst inne inte mår så särskilt bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback