Hur kasst kan man må?

Jag hatar hatar hatar dessa jävla nätter. Jag kan fan inte sluta tänka. Vilket resulterar i att jag nu sitter här igen med ångest över allt. Mina föräldrar hatar mig jag lovar, det är antagligen mitt fel att alla mår skit, jag saknar dig så jääävla mkt har aldrig saknat dig såhär mkt förut..  å jag vet fan inte hur jag ska göra med skolan! Jag har ingen jävla framtid, För första gången vill jag verkligen dö, inte för att jag skulle våga för jag är en feg idiot. och jg vet jag borde inte klaga, förlåt.. jag vet att jag har det bra å jag bara klagar hela tiden ... kanske lika bra att jag försvinner.. asså åååhhhhhh.. jag vettefan vad som är felet med mig.. förlåtförlåtförlåt skit i detta..

Ni tror att jag är så glad men egentligen
kämpar jag för att klara av en enkel dag

Kommentarer
Postat av: Klara

Ibland är det bra att vara feg..
Du är den underbaraste männikan på jorden, helt seriöst.Jag finns här om du behöver mig..(L)(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback