I'm sick of this life, I just wanna scream.

Hej jag har extreemt tråkigt och har därmed inget roligt att skriva. Därför är detta egentligen helt onödigt att läsa. men men. Ikväll ska jag glo på nån film, har ingen aning om vilken dock. Funderar på att se I hennes skor igen fast palla :P Sen tänkte jag på I, robot. men det e inte riktigt min typ av film.. Får väl bränna torkel i knipa ^^ Fast jag orkar inte se nån rolig film för jag är inte på glad så det blir bara tråkigt. Verkar som att alla ska vara hemma idag. Inte för att jag har lust att gå på nån större tillfredsställelse (ja har en stark känsla av att det där inte är ett ord, finns nog nåt liknande som jag tänkte på x)). Så jag får väl sitta hemma som en mobbad unge å tråka. Å spela tekken5 som jag har köpt nu. Jag spelade direkt när jag kom ghem men nu har jag sån jevla kramp nästan i tummen. Så det blir vel datorn ikväll.

aah vad trååååkigt . jag dööör fan. likabra det kanske. Synd att jag inte frös ihjäl igår :P anw. vad ska man nu skriva.. Vi åt just nån paejla till middag å det va musslor i, fick nästan kväljningar bara av att kolla på dom +o( .. men nu orkar jag verkligen inte skriva mera. Pussbajs

Hon försökte finna glädje i det lilla som hon kvar
men det blev typ inget så hon började med rakblad.


Kommentarer
Postat av: Klara

Tillställning* kanske du menade (A). Euuw musslor är så äckligt... Haha du kommer få värsta tummmusklerna :P
Puss(L)

Postat av: Ellinor

Paella, musslor

2007-01-28 @ 00:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback