It was just a dream :(

Det var sommarlov, jag gick i linne utan att skämmas, jag hade inga sår varken på in eller utsidan, jag var lycklig, jag var söt och jag log på riktigt, jag var nöjd med mig  själv och jag mådde bra , allting var perfekt ...till jag vaknade med tårar av blod
Började klockan 10 idag och jag kom faktiskt i tid. På gympan höll jag på å svimma nästan. Sen hade vi bara medicin å sen gick jag hem å la mig, försöker minska tankar men dom blir bara fler, vad säger man till livet när man inte orkar mer? Somnade efter ett tag iaf. Sen hade jag suttit vid datorn, ljugit för mamma och pappa, klämt i mig en micropizza, fan vilket fetto jag är alltså.. :/ Men ska gå å duscha nu, får se om jag står ut med att se mig själv...

Jag älskar er över allt annat, ni betyder allt för mig, hoppas ni förstår de. Förlorar jag er så förlorar jag allt. Då finns det inte längre ngn anledning att leva. Älskar er<3..

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag åt också micropizza =) det var gott haha, det förtjänar man efter en sån jobbig gympa herregud, jag höll på att dö jag med^^
(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback