Jag följde hennes gång med en förundrad blick.

Hej.
Idag vaknade jag vid 9 (börjar 10 över 8) Hann dock med halv 10-tåget å kom i tid till matten. Det var kanske lite onödigt eftersom att jag ändå aldrig jobbar. Min å Bernts konversation:
B: Ööh, Tove, går du på Matte förstärkning?
T: Nej
B: nehe, men jag tror att du skulle behöva det
T: Jag ska läsa om A-kursen så det tror inte jag
B eeh, aha okeej...
TÖÖÖNT :D  Sen hade vi gympa och jag var inte me. Till lunch fick vi soppa å jag åt 2½ fralla x) Efter lunchen hade vi bara medicin kvar. Hon gick igenom typ Centrala nervystemet och det andra som jag inte kommer ihåg vad det hette men det man brukar förtkorta de PNS ^^ om jag inte minns de fel oxå.
Efter medicin hade jag precis missat bussen så jag gick ut å förgiftade mig själv lite till. Sen när ja äntligen kommit hem har det kommit ett fucking brev från skolan.. "Tove har risk att vi IG i något/några av det viktigaste ämnena på det Naturvetenskapliga programmet å vi har bokat in ett möte för att diskutera Toves studiesituation..." osv osv.  Jävla töntskola. Jag ska lätt byta :)
Anw. nu orkar jag inte skriva mera. Pusspuss

Spelar det nån roll vad jag än vill?
Jag låter tårarna tala när orden inte längre räcker till..

Kommentarer
Postat av: ...

Byt till IB grymt kul.

2007-01-14 @ 23:01:04
Postat av: ...

Byt till IB grymt kul.

2007-01-14 @ 23:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback